اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي نَفْسَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي نَفْسَكَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي رَسُولَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي رَسُولَكَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي حُجَّتَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دِينِي‏

سندی زنده و تاریخی درحقانیت دین اسلام و مذهب تشیع-کشف لوح مقدس!

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری پشتیبانی

مذهبی
توحید
مهدویت
معاد
نماز
قرآن
احکام
امر به معروف و نهی از منکر
حجاب
اثر منفی دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج
ازدواج
محرم
نگاه
ابلیس
گناه
نبوت
روزه
خمس
زکات
عاشورا و امام حسین
آیا می دانید ؟
احادیث ، روایات ، داستان
احادیث ناب
روایات ناب
داستان ناب
کتاب و گفتۀ بزرگان
علمی
اجتماعی
حق الناس
رشوه
مطالب جالب
دیگر مطالب
واقعیات جامعه غرب
تاثیر سایتها و فیلمهای غیر اخلاقی
مد و مدگرایی
پزشکی
مشکلات مبتلا به
دانلود
مناجات حاج منصور ارضی
سید مهدی میر داماد
نرم افزار کاربردی موبایل
دانلود سخنرانی
موبایل
کتاب
نرم افزار
کامپیوتر
نرم افزار
کتاب
اخبار
سینما و تلوزیون
رژیم پهلوی
سخنرانی استاد پناهیان


حجاب
حجاب
روزه
نماز
روزه
امر به معروف و نهی از منکر
نگاه حرام
نگاه
اسرار روزه
روزه درمانی
امر به معروف
نهی از منكر
ماه رمضان
امر به معروف و نهی از منكر
شیطان




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 15874
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


سندی زنده و تاریخی درحقانیت دین اسلام و مذهب تشیع-کشف لوح مقدس!

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-PostCategory->


امن یجیب المضطر اذا دعا ویکشف السوء، خداوند متعال درقرآن کریم سوره بقره آیه 186 می فرماید: من نزدیکم، دعای دعاکننده را هنگامی که مرا میخواند، اجابت کنم.
حضرت پیغمبراکرم (ص)فرموده اند: دعا اسلحه مومن و تکیه گاه دین و روشنی بخش آسمانها و زمین است.
حضرت امیرالمومنین (ع)فرموده اند: دعا کلید رستگاری و بابت برآورده شدن حوایج است و بهترین دعا آن است که از سینه پاک و قلب پرهیزکار صادرشود.
حضرت امام صادق(ع)فرموده اند: دعا کلید گنج رحمت و وسیله برآورده شدن هر حاجت است، پس این مقدمه کوتاه در باره نقش دعا، به واقعه کشف لوح مقدس در کشتی نوح می پردازیم.


حضرت نوح (ع) درقرآن مجید.


خداوند متعال زندگینامه حضرت نوح پیغمبر را که حدود پنج هزارسال قبل از پیغمبراکرم (ص) می زیسته، توسط جبرئیل امین برای پیامبراکرم نقل می فرماید که درقرآن کریم ثبت و ضبط است.درزیربه سه آیه ازسوره هود دراین ازتباط اشاره می شود.
 

  • سوره هود آیه 3 (به نوح وحی شد همانا جز آنهایی که ایمان آورده اند، دیگر هیچکس از قومت ایمان نخواهند آورد ازکارهاییکه می کنند غمگین مباش).
  • سوره هود آیه 139 (به نوح دستور داده شد، به ساخت کشتی درحضور ما و مشاهده ما مشغول شو درباره ستمکاران که البته باید غرق شوند، سخن مگو)

پس از اتمام ساخت، حضرت نوح (ع) و پیروانش سواربرکشتی شدند که بلا نازل شد و طوفان معروف نوح شروع گردید و اززمین و آسمان آب جاری شد، به گونه ای که تمام فضا را آب فرا گرفت و آنها که ایمان نیاورده بودند غرق شدند وکشتی نوح شروع به حرکت نمود تا وادی قاف.
 

  • سوره هود آیه 43 (به زمین خطاب شد فوری آب را فرو برد و به آسمان امرشد که باران را قطع کند و آب به یک لحظه خشک شد و حکم انجام یافت و کشتی برکوه جودی قرارگرفت وفرمان هلاک ستمکاران رسید)

کشف لوح مقدس!

روسها در حدود یکصد سال قبل درکوه آرارات که همان کوه جودی است، برای پیدایش بقایای کشتی حضرت نوح(ع) شروع به حفاری کردند، آنها درحین حفاری به لوحی برخوردند.
مجله رسمی پرتیراژ(اتفادنیزوب) درشماره تشرین دوم 1953 می نویسد: هنگامیکه باستان شناسان روسی درمنطقه ای معروف به وادی قاب، مشغول حفاری و جستجوی آثارباستانی بودند، به چند تخت پاره قطور برخورد میکنند که بعداً معلوم می شود این تخته هامتعلق به کشتی نوح است و طی پنج هزارسال همچنان باقی مانده است. برخورد با این تخته ها آنچنان نظر باستان شناسان راجلب کرد که دوسال دیگر نیز به عملیات حفاری خود ادامه دادندو بالاخره به قطعه دیگر برخورد کردندکه به صورت لوحی چوبی بدون پوسیدگی و دست نخورده بوده و هم اکنون درموزه آثار باستانی مسکو درمعرض دید بازدیدکنندگان است.
براثر اکتشاف اداره کل باستان شناسی روسی برای اطلاع یافتن ازمتن این لوح هیئتی هفت نفره متشکل از زبده ترین خط شناسان و باستان شناسان روسی و چینی را مامور تحقیق و بررسی این لوح کرد.


این هیئت پس از هشت ماه تحقیق و مقایسه حروف با نمونه های سایر خطوط متفقاً گزارش زیر را دراختیار باستان شناسان روسیه قرار دادند.
 

  • این لوح چوبی از جنس همان تخته های مربوط به کاوشهای قبلی متعلق به کشتی نوح است و ضمناً لوح مزبور مثل سایر تخته ها سالم مانده و پوسیده نشده به طوری که خواندن خطهای آن به آیانی امکان پذیراست.
  • حروف و کلمات بدین شرح است:

الف) ای خدای من و این یاورمن- به رحمت و کرمت مرا یاری نما و به پاس خاطر این نفوس مقدسه
ب) محمد- ایلیا(علی) – شبر(حسن) – شبیر(حسین) – فاطمه.
ج) آنکه همه بزرگوار و گرامی اند.
د) جهان به برکت آنها برپاست- به احترام نام آنها مرا یاری کن.
ه) تنها تویی که می توانی مرا به راه راست هدایت کنی.
بعداً دانشمندان انگلیسی ازجمله ماکس استاد زبانهای باستانی در دانشکده منچستر ترجمه روسی این کلمات را به زبان انگلیسی برگردانیده که عیناً درمجلات و روزنامه ها نقل گردید.


حدیث کساء و لوح مکشوفه!

دردین مبین اسلام، دعایی مورد استفاده علاقمندان و دوستداران اهل بیت مقدس است به نام (حدیث کسا) که راوی آن جابرابن عبدالله انصاری، یکی از نزدیکترین صحابه پیغمبراکرم(ص) به نقل از بانوی مکرمه، حضرت فاطمه زهرا سیده النساء العالمین سلام الله، یگانه دختر گرامی رسول اکرم (ص) است. درفرازی ازاین دعاخداوند خطاب به ساکنان آسمانها و ملائک می فرماید: ای ملائکه من وای ساکنان آسمانهای من، به درستی که من خلق نفرمودم، آسمان بنا شده را و زمین کشیده و تسطیع شده و نه ماه روشنی دهنده را ونه آفتاب درخشنده و نه فلک دورزننده را ونه دریای جاری را ونه کشتی را که سیر و گردش می نماید، مگر به جهت دوستی و محبت این پنج تن که زیر کساء آسوده اند.
این فراز با توجه به مطلبی که درلوح مکشوفه مربوط به کشتی نوح آمده است :(که جهان به برکت آنها برپاست) و با توجه به قرآن کریم، سوره آل عمران آیه 75 که می فرماید:( هنگامی که خدا پیمان گرفت از پیامبران و رسولان صدیق) که پیمان در عالم ذر و قطعاً قبل از پیدایش جهان بوده است ، دلیل قاطع برآن است که پیامبران و امامان معصوم(ع) دارای دو وجود هستند.
یک وجود ذاتی که قبل از جلقت جهان هستی بوده است. دوم وجود حضوری که پس از به وجود آمدن جهان، هریک از پیامبران و امامان معصوم(ع) درزمان و مکان مخصوص حضور پیدا نموده اند.
و این مطلب دروجود آقا حضرت امام زمان(عج) هم یقیناً صادق است که به امر خداوند متعال دریک زمان مخصوص و محدود ودر جایگاه مورد توجه به وجود حضوری مبدل گردیده ا ند که سپس به مشیت الهی ازنظرها پنهان می گردند وهرزمانی که مشیت الهی قراربگیرد، مجدداً حضور پیدا خواهند فرمود.


حکایتی دیگر

یاری طلبیدن سلیمان نبی (ع) ازاهل بیت پیامبر.
درجنگ جهانی اول (1916میلادی) هنگامیکه عده این از سربازان انگلیسی درچند کیلومتری بیت المقدس مشغول سنگر گیری و حمله بودند، دردهکده کوچکی به نام (اونتره) یک لوح نقره ای پیدا کردند که حاشیه اش به جواهرات گرانبها مرصع و دروسطش خطوطی به حروف طلایی نگارش یافته بود.وقتی آن را نزد فرمانده خود(میجر ای-ان-گریندل) بردند، او هرچه کوشید نتوانست از آن چیزی بفهمد، ولی به اینکه این لوح قدیمی است پی بده و بلاخره این لوح با چند واسطه ازمیجرگریندل به دست سرپرستان ارتش بریتانیا (لیفتونانت) و (گلدستون) رسید واین دونفر لوح را به باستان شناسان سپردند. پس ازخاتمه جنگ1918 میلادی کمیته این شامل اساتید خط شناس از بریتانیا، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی تشکیل شد.
پس از چندماه بررسی درسوم ژوئیه 1920 معلوم شد این لوح مزین و مشهور است به نام (لوح سلیمانی) وسخنانی از حضرت سلیمان را دربر داردکه به الفاظ عبرانی قدیم نگاشته شده و این تصویر نوشته آن است:
ترجمه لوح سلیمانی:
الله
احمد ایلی
یاهتول
حاسن حاسین
یا احمد! مقذا = ای احمد، به فریادم رس!
یا ایلی انصطاه = یا علی، مرا مددی فرما!
یا هتول ای کاشنی = ای بتول، نظر مرحمت فرما!
یا حاسن اضومظع = ای حسن کرم فرما!
یا حاسین بارفو = ای حسین، خوشی بخش!
امو سلیمان صوه عئخب زالهاد اقتا = سلیمان اکنون به این پنج بزرگوار استغاثه می کند.
بذات الله کم ایلی = وعلی (ابن ابیطالب) قدرت الله است.

چون این خبر به اسقف اعظم انگلستان LORD BISHOP رسید، فرمان محرمانه ای به گروه باستان شناسان نوشت که خلاصه اش این است:
اگر این لوح درموزه گذاشته شود و در دید مردم قرارگیرد، اساس مسیحیت متزلزل خواهد شد و سرانجام خود مسیحیان جنازه مسیح را بردوش بلند نموده و در قبر فراموش دفن خواهند کرد.لذابهتر آن است که لوح مذکور در رازخانه کلیسای انگلستان گذارده شود وجز اسقف و آشنایان مطمئن کسی آنرا نبیند.








 

از: فضل الله منوچهری


منیع : pnu-club.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
 

چهار شنبه 12 مهر 1398برچسب:,

 

مطالب گذشته

·

حجاب ارسال در : 1398/11/18 19:15

·

آیامیدانید ...؟ 4 ارسال در : 1398/05/10 20:26

·

آیا در قرآن برای راهپیمایی هم آیه داریم؟ ارسال در : 1398/05/01 16:02

·

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس ارسال در : 1398/05/01 15:58

·

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!+ تصاویر ارسال در : 1398/04/29 18:37

·

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن ارسال در : 1398/04/29 18:31

·

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان ارسال در : 1398/04/28 16:50

·

داستان اراده محکم و همت بلند یک دختر ارسال در : 1398/04/23 17:18

·

داستان جالب عابد و سگ ارسال در : 1398/04/23 17:17

·

عشق واقعی... ارسال در : 1398/04/23 17:15

·

حکایت حمایت از حامیان حضرت علی(ع) ارسال در : 1398/04/23 17:09

·

عابد و شیطان ارسال در : 1398/04/23 17:08

·

تمنا ارسال در : 1398/04/23 17:07

·

تلخ ارسال در : 1398/04/23 17:05

·

چهار سخنی که زاهد را تکان داد! ارسال در : 1398/04/23 17:00

·

ماجرای امید بخش ترین آیه قرآن ارسال در : 1398/04/23 16:55

·

شیطان و فرعون ارسال در : 1398/04/23 16:52

·

داستان جالب بهلول و شکستن سر استاد ارسال در : 1398/04/23 16:34

·

حکایت آن درخت ارسال در : 1398/04/23 16:27

·

حدیثی زیبا ارسال در : 1398/04/20 18:16




لطفا برای بهبودی وبلاگ نظر بدهید و اگر مطلبی دارید که مفید است به abdekhodam@yahoo.com ایمیل کنید تا با نام خودتان در وبلاگ درج شود ، با تشکر ، یا علی .



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تحفۀ هوشیاری و آدرس tohfeyehushyari.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







-------------------------- --------------------------


>